tisdag 4 november 2008

Koordination

Imorse var jag så himla trött. Jag snoozade en timme, så innan jag hade fått upp Mikael också, så var vi inte i stan förrän 08.30!

Dagen har varit bra, jag har jobbat på med mall för ledningens genomgång. Ätit lunch på TC, varit på banken och betalat en räkning som inte gick att betala via internet. Är inte det lite konstigt för att vara 2000-talet!?

15.30 lämnade jag Esam för att fara och träna. Jag har varit skitduktig idag!
Först 30 minuter uppförs, sedan mitt program. Därefter Step X-press, typ aerobics fast på stepbräda. Det var verkligen inte min grej, för mycket steg och rörelser att hålla reda på, och min koordinationsförmåga är inte den bästa. Den är nog den sämta rentutav!
Dessutom fick jag ont i höften.
Direkt efter det blev det ett pass till, core. Jag börjar bli en hejjare på de där magövningarna nu!

Sen ringde Mikael, han hade stannat i stan så jag slapp åka buss hem, jippie!!

Dagens matintag:
Frukost: Nutrilett Shake
Mellis: Kaffe
Lunch: Fiskgratäng och grönsaker
Mellis: 2 koppar varm choklad, en gi-bar med kokos
Middag: Fruktsmoothie, Nutrilett Bar och 2 mandariner i bilen
Mellis: Nutri Bar och Loka, frukt

Kvällen blir lugn. Nu ska jag duscha, sen äta kvällsmelliset, och sedan blir det lite spel på blip. Jag och syster har en dejt och ska spela memory och säkerligen lite yatzy. Marie och Angelica är säkert med också... :) Vilket gäng, vilket gäng!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är verkligen huuuuuur duktig som helst som kämpar på med träning och nyttig kost!!! men äter du inte lite väl lite för så mkt träning?

Maria Liljegren sa...

Åh tack! :)
Jag tror inte jag äter för lite, jag har ju ganska svårt att gå ner de här sista kilona så jag behöver hålla intaget lite begränsat. Vissa dagar lyckas jag med det, andra inte! :)